lördag 21 december 2013

Svenska hjältar

Igår instagram: johannasurvivor



"Kollar på Svenska Hjältar med @thisisullis . Av en slump zappade vi in på TV4 när Martha från MOD fick sitt pris för årets kämpe. Väldigt jobbigt för mig att se men samtidigt så fint de jobb MOD gör för organdonation i Sverige. Vilken jäkla resa Martha har gjort. 5 nya organ, 2 år senare & hon tog 5guldmedaljer (ett för varje nytt organ) i WORLD Transplant Games. 

Det är helt galet vilken resa hon har gått igenom & att hon finns här med oss idag efter allt hon gått igenom. Vilken stjärna! 💫  Hon precis som Jenny  inspirerar mig för att fortsätta kriga på & kämpa! Även min fina & tappra vän @jennystensson  var med på ett hörn 💕 Gå in på www.merorgandonation.se för att se deras senaste video "filmerna vi aldrig vill visa". Jag fortsätter min resa imorgon, min resa mot en stark & hälsosam kropp! 

Min historia 👉 för ung för att dö & Johanna. Jenny Martha mfl. @merorgandonation" 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar