fredag 25 januari 2013

You suck the life right out of my heart


Trött tjej? Var till gymmet imorse, efter att jag dumpat mamma på stationen. Självklart glömde jag medicinerna som jag måste ta 08:00 så jag behövde kila hem innan jag kilivippsade vidare till gymmet. Något frustrerande! Väl på gymmet så var det ovanligt mycket folk, bla. nybörjare, irriterande! Kände mig inte nöjd / trött när jag var tvungen att åka därifrån kl 09:15 för att skjutsa bror och hämta LillPix 09:30. Idag ska jag försöka ta mig i kragen och baka bröd. Äter inte köpt bröd, förutom knäckebröd. Mår illa och får ont i stackars magen. Men, hembakat går bra. Sen ska jag traska ut i kylan med minigrisen, som inte tycker om att vara ute i denna kyla, skjutsa far ner på stan och sen hämta båda föräldrarna. Så ja, chaffis idag haha. 

Tror jag måste klämma in en liten nap först. Knoppen är helt slut! Kanske inte återhämtat mig helt ännu från vad jag nu hade för "bug" tidigare i veckan? 

TIPS ! för ni där hemma som inte kommer iväg till gymmet eller kanske inte hinner en dag eller så. www.styrkeprogrammet.se. Själv använder jag det dagligen! Har två hantlar hemma som jag köpte i England, som jag kan ha 8kg / var på. Perfekt. Finns en bunt andra övningar också och tips på övningar man kan göra på gymmet också! Love Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar