torsdag 19 september 2013

Samtal från Karolinska

Happ, en transpl. Läkare ringde mig på e.m. idag. Proverna är sämre & de vill ha dit mig redan tidigt på morgonen. Ska vara där 08:00 för provtagning, ultraljud, träffa "mina" läkare osv. Sen får vi se om det blir några andra undersökningar. 



Jag kommer eventuellt behöva stanna kvar. Så just nu håller jag på och packat en "weekend bag" min första på ett ÅR. Helt otroligt. Gör även matlådor inför imorgon. Alltid förberedd. 

Blek? Jag ? Förstår inte vad du menar. Ringar under ögonen? Har jag? hah, förstår verkligen inte vad du menar.

Skriver mer senare, nu ska jag & min ömmande kropp försöka bli klara så att jag kan sjunka ner i soffan. Eller, kanske blir en paus snart. Allt snurrar. 

Så tacksam för all bra personal & transplantations "experter". Så härliga människor. Men eftersom de vill ha dit mig så fort som möjligt & eventuellt ha mig kvar så kan man ju inte bortse från att det ändå är något riktigt knas. Tidigare har det inte varit någon fara. 

Dags att kolla om jag har feber! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar