söndag 12 maj 2013

Invigning av altanen & grill!

Vilken härlig dag och vilket fantastiskt väder!
- handlat blommor till altanen - åkt lång hoj tur - plockat undan här hemma, mest träningskläder som ligger lite överallt - anna kom hit, planterat blommor, gjort redan bord & stolar, monterat minigrillen som tog ett halvt år TYP, grillade LIGHT chorizokorv och åt fruktsallad som Anna hade med sig och till det LIGHT/sockerfri glass.MUMS!

Sen efter det trampade jag till gymmet ... MHM! Inte missa träningspass ;) Perfekt Söndag och nu är kl efter 22.00 och jag har precis satt ner häcken i soffan. Z z z


FÖRRA ÅRET ... så användes min altan knappt .... tråkigt men så var det. Jag sov kanske 2 nätter på hela sommaren hemma hos mig. Köpte också grillen förra sommaren, men inte hann jag använda den. Kunde ju knappt äta heller så. Men ojoj så mycket altanen och grillen ska användas nu i sommar! Vilken härlig känsla. Älskar mitt hem. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar