tisdag 7 maj 2013

What to do with all this energy?

Hade skola från 09-12.00. Praktiskt genomgång. Så nu vet jag hur man tar blodtryck osv. Kul! Lägga om sår och sånt är ju inte precis något nytt för min del  :) Sen drog jag och tränade med bror. Skulle kört ben, men är för öm i vänster ljumske. Som jag sträckt x antal ggr. Så blev axlar och biceps. Imorgon är det mage och rygg :) 

Dammtorkat, dammsugit, våttorkat, diskat, tvättar. Vill verkligen ut och gå. Kanske gör jag det också, sen sätter mig och pluggar. Vill få första uppgiften på hälsopedagogiken gjord idag! Inte ens börjat ... haha. Men sjukt intressant då jag är väldigt intresserad av kost och fysisk aktivitet osv. (surprise surprise)

I have so much energy it's craazy. But my bloodcount is going up again and hopefully the iron tablets will help me to feel better. 


brekkie at school. quark with banana


pre workout 2 egg whites 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar