fredag 28 juni 2013

Life ... I'm in love

Jag har äntligen kommit förbi tröskeln när jag känner mig trött, vimsig & matt. 

Jag känner mig pigg, på hugget och taggad för plugg ... Träning m.m. 

Skön känsla!!! Att gå runt i en dimma hela tiden är inte nå vidare trevligt. 

Känner mig dock vääldigt svullen så nu är det fanimej det back on track dom gäller igen. De senaste veckorna har det slarvats. (Blir så fruktansvärt besviken på mig skälv)  Det får mig att må så dåligt kroppsligt & mentalt. Så inte sjutton är det värt det!!!

Vill känna mig stolt ... Det är nästa delmål! 


Taggade för gym med citron vatten & en mini rest i soffan. 


Blev nog närmare 3mil hoj idag & 2h hårt köttande på gymmet. INGA KONSTIGHETER (för övrigt köpt två par brills - ja jag är en glasögonorm .. Mer om det & leversjukdom sen) , åkt hoj, skjutsat föräldrarna & delat mediciner) . Swish så är det läggdags!! <3 

Stockholm imorgon så hinner nog inte träna ... Eller kanske? Vi får la se :) 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar