torsdag 13 juni 2013

Stark som Bamse

Jag har en lååååång väg kvar , men är en bra bit på vägen iaf. Även om jag tkr min rygg SER klen ut vet jag att det döljer sig mer där under det tjocka fettlagret. Måste helt enkelt bränna mer & träna mer rygg!! :)


Imorgon har jag prov! Hoppas jag får godkänt iaf. Svårt att veta hur man ska plugga eftersom första provet var minst sagt underligt. Menmen. Först ska jag ha hand om vovvarna som vanligt men dock bara tills efter lunch. 



Sen har jag en DEJT ! På kvällen. Ska jag träna. Crosstrainer, mage & RYGG!! 

Tänker sova redan. Denna vecka har jag varit rätt så trött!! Nog medicinen. Menmen. Ska upp tidigt å dela mediciner, eller ja det tar bara ca 15 min. No biggie. Kände bara inte för det ikväll .... Suck.  Sov så gott! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar