lördag 30 november 2013

#aldrigvila

Men typ! #aldrigvila stämmer in bra på mig. Precis satt mig i soffan. Ska försöka chilla en liten stund efter en busy lördag än så länge ...


Började dagen med en dunder frulle. Höll jag mig ordentligt mätt på. Nyttig också för den delen. 



Varit på Personsök med Vegas & mor från 09 till efter 12. Han är så duktig lilla valpen. Då blir man extra stolt! Mini ska få pröva nästa gång också. Spännande. 


Klippt mig har jag hunnit med också, (mamma fick ta fram rakapparaten) men gömmer snygga frojlen under nya NY mössan. 

Har en dejt med gymmet ikväll, benpass! Får inte träna armar/rygg då jag fått inflammation där igen vid nacken samt skulderblad. Inte första gången precis. Slog axeln ur led när jag åkte skidor för några år sedan, haft problem sedan dess. Så smort in med kinesisk salva. Senare ikväll blir det värme på nacken. Värme & salvan, hm nej ingen bra kombo. Så det är bara att försöka ta det lugnt med armen så den blir bra igen. Brukar bara ta någon dag. Men ont gör det dessvärre. 

Hoppas att ni har en lika bra lördag som mig. Underbart väder, jag älskar kylan!! Latero. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar