torsdag 7 november 2013

Robbers

The robbers did not get robbed & vi hade en kanon rolig kväll! 

Onsdag - Kings College sports night (dvs. alla sporters lag festar ihop på en pub "under ground" vid London Bridge) . Med tanke på hur vi höll igång igår var det ett mirakel att vi klarade oss från 19- 22:00 haha. Sen åkte vi hem. 

Sliten idag? Ja! Idag får jag hålla igen & skippa lite som var planerat, blir istället en lugn morgon för min del & sedan in till smeten igen. Målet för idag är mer shopping (mest sportkläder/skor) ! Sen ska jag möta Nicole här hemma vid 16:00 ca. 

Jag måste acceptera att min kropp inte är på topp, och blir Nicole helt slut & trött är det inte så konstigt att jag blir det :) Men det är svårt. Lätt att man bara kör på tills man får ont överallt & helt färdig.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar