måndag 18 november 2013

Control your mind


Efter en bra träningshelg minus en väldigt elak rygg så känns det som att jag är inne på rätt spår igen. Periodiska fastan (som jag körde tidigare) funkar perfekt & samtidigt börjar mitt godissug minska. 

Kör en "cheatday" på lördag från 12 - 20:00. Idag ska jag trampa ner till gymgrossisten innan jag trampar vidare till gymmet. Köpa en träningsdagbok. Borde jag gjort månader sen, skäms lite faktiskt. Tisdag är vilodag, antagligen onsdag också för den delen. 

Dagens frukost kl 10:30 bananpannkakor  , blåbär/hallon mixat med kvarg & ett äpple. Åt en burk tonfisk nyss kl 13:00. Måste köpa bananer på vägen till gymmet också. Äter alltid en banan under tiden jag tränar. Så jag får extra energi. 


Tog blodprover imorse, håll tummar & tår att ökningen av mediciner har hjälpt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar