måndag 30 december 2013

Träning 2014


I've realized a lot of things the last week when it comes to food "diet" dvs.  no more , body  progress , weight-lifting etc. 2014 I have made a promise to myself. I need to stop putting so much pressure on myself, stop stressing & relax/rest more. People tell me all the time that I need to chill & enbrace the change that has happened this year. This is what my shoulders looked like after todays workout. Trying to imagine myself a year or so from now. It's going to be epic!

Jag har ändrat mina tankar kring mycket den sista tiden. Men största delen är att jag måste sluta lägga så mycket press på mig själv, resultat nu och inte låta det ta sin tid. Jag vet att jag kommer nå mina mål. Måste låta det få ta sin tid bara. Mer vila åt Johanna. Är dock katastrofalt dålig på - att ta det lugnt. Jag vet ... Big surprise!


Bredare ska det bli och smalare midja! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar