tisdag 19 februari 2013

Fill me up



Abstinens. Ja, fet jäkla träningsabstinens ! Jag sitter här och tänker på hur gärna jag vill träna. Rycker lite smått i kroppen. But, knät ömmar fortf. och har ingen lust att riskera att bara göra illa det ännu mer. Sen så skakar min knasiga kropp rätt fint. Vilket betyder att även om jag skulle ta mig till gymmet så skulle jag inte kunna träna i alla fall. Skakningarna förstör. Värt? Har haft väldigt lite skakningar på sistone. Men ibland, som idag, dyker det upp igen. Väldigt frustrerande! 

Så ja, jag får vara "klok" denna gång och det blir väl en vilodag då, sen på't imorgon. Hoppas jag. Just ja, sen när mina levervärden är lite höga, har jag märkt att det inte är så smart att träna. Brukar känna mig sjuk efteråt. Då hatar jag verkligen att jag inte är som "alla andra". Bara kan köra på. Nu om jag känner mig hängig, små förkyld eller liknande så måste jag ta det lugnt. Lättare sagt än gjort. Äsch. Bara å bita i det sura äpplet. Later ...  


Några favoriter. Färsk pasta & lax - Äter alltid gröt till frukost. Fullkornshavregryn, lite vanliga och linfrön - Blodapelsin, äpple, banan & lätt naturell yoghurt - fullkornspannkakisar, fullkornsmjöl, lite vanligt, 1ägg 1äggvita, linfrön och till det lågkalori äppelmos och lättsockrad sylt. Men allra helst bär! - En kopp lemon green tea. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar