söndag 17 februari 2013

Hopeless wanderer

STOCKHOLM.  Blev en lyckad lördag i storstaden. Vi tog shoppingbussen så vi åkte 09:00 och hem 17:00. Alldeles lagom. Vi hann med en hel del. Började dagen med att fika med Peter från merorgandonation (väldigt intressant och trevligt att äntligen träffa honom), sedan kutade vi runt i affärer i någon timme, lyckades till slut hitta en examens present åt Oscar som vi sedan träffade på e.m. för en sen lunch / fika. Nästa gång vi åker till Stockholm så blir det enbart ett besök till O. Vi måste ju se hur han bor!

FB: "On my way to Stockholm with Anna ! My first time on a bus for over a year & first time in Stockholm without a hospital visit. Ready for a fun day! Nice to get out of town even if it's only for a day."

Blev sjukt nojig på bussen, folk som hostade och nös hela tiden! Mådde illa gjorde jag också, gjorde inte saken bättre precis. Fy. Nära ögat där. Men det gick över så fort jag fick lite frukt och dricka i magen. Jag däckade tidigt igår kväll. Min kropp är ju som sagt inte van att vara på vandrande fot och runt folk en hel dag. Tog på mina krafter! 

Ändå är jag relativt pigg idag. Kom precis ur duschen och ska fixa i ordning mig för att möta upp Anna om en liten stund. Skönt att vi bor "grannar" så man inte behöver planera allt för mkt. Bara kila över!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar