torsdag 7 februari 2013

Me and your cigarettes

- Jag har ingenting att klaga över egentligen. Känns inte heller som att jag har någon "rätt" att klaga. Jag lever och mår under omständigheterna rätt bra. Även om jag oftast försöker övertyga och lura min kropp att den mår bättre än vad den egentligen gör.
- Jag tycker inte heller om människor som klagar. Vad har hänt med att vara positiv? Se allt från den ljusa sidan? 
- Jag håller mig borta från människor som bara klagar istället för att vara tacksamma för det som är bra och de borde istället tänka på att de inte har det så jävla dåligt egentligen. Jag har sagt och tänkt under det senaste året att det finns alltid människor som har det sämre eller värre än mig. Även om jag låg rätt risigt till ett tag där. 

Så varning. Nu kommer jag klaga lite.  Fyfan vilken jäkla värk i lederna jag har. Mina händer ... mina häänder ... mina stackars fingrar ... gör så galet ont så det finns inte. Försökte skriva ett brev, ja ni läste rätt, ett brev. Jag vet att det är 2013 och allt kretsar runt elektronik men till denna vän i England är det brev som gäller. Men, min poäng med den lilla storyn var att det är impossible. Det går inte. Gör för ont helt enkelt. Stel som en pinne å. Sen att jag skakar som en idiot gör inte saken bättre. Fast, det gick inte så där jätte mycket bättre att skriva brevet på datorn. Efter ½ ger jag upp och tar en paus. I alla fall, magnesium brist (som jag har trots att jag tar 4 äckliga tabletter om dagen)  kan vara boven som ligger bakom ledvärken men också min UC. Som jag märker av mer och mer. 

För övrigt så är jag rätt slut i kroppen efter gårdagen. Ändå körde jag på som vanligt med gym imorse. Mosa mosa. Dock mådde jag blä efter det. Konstigt? Nä. Men glömde helt enkelt bort att kroppen inte kommer vara min bästis idag. Men you know what, shit happens! Jag överlever

17:42 Nej. Nu måste jag ge mig på uppdraget att hitta den där förbannade iphone sladden så att det kan publiceras lite bilder. Detta duger inte! 

20:13 Äntligen hittade jag den. Tänker inte ens säga vart den låg. Som sagt, är man blondin så är man. 


Today was leg/ass day. Going to be sore tomorrow yay! Damn shinsplints though. 


Jo. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar