torsdag 28 februari 2013

Love is like a butterfly

Idag har jag tävlat med min kära mor om vem som kan hosta mest. Jag vann :) Lilla minigrisen aka LillPix var självklart med, men hon nös mest. Vi har ätit American Pancakes med American Syrup (super gott, även om vi båda två har världens sämsta smaklökar för tillfället) sen hade vi Criminal Minds maraton. Ruggigt bra serie. Älskar mina Crime shows. Yup. 




Har fått hostan från helvetet. Rosslig. Lätt fått nå skit i lungorna. Mår inte ett dugg bättre. Att det känns rätt pissigt är väl det minsta man kan säga. Saknar mina vänner. Träningen. Gymmet. Åh. Detta bådar inte heller  gott inför nästa veckas bravader. Måste nog ställa in det jag längtat efter i flera veckor. 

Ska ringa min SSK imorgon. För uppenbarligen så tar inte antibiotikan jag har. Inget är bättre ... snarare sämre. Buh. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar