lördag 26 oktober 2013

Den där magen, är det verkligen min?


Efter en veckas "bulk"så får det vara nog. Visst, jag vill bli "större/grövre" men nej, funkar inte. Går runt & känner mig som en fet ko. Inför London är det en mycket shitty idea gott folk. Jag fortsätter istället med periodiska fastan som jag kör 5-6 dagar i veckan & att äta mycket protein (kvarg etc). Funkar perfekt nu när jag tränar kvällstid. Det gick inte så bra när jag tränade intensiva/tunga styrketräningspass på mornarna. 

Uppe till vänster är magen idag, under är som ni ser i januari och uppe till höger i somras. Ska bli intressant & se hur den ser ut om 1vecka. Lovar att lägga upp en nästa lördag. 

Kan nu se själv vilken jäkla skillnad det är, men man blir så blind ibland. Hjärnan hänger inte med. 

När jag räknade ut att jag gått ner 17-18kg sedan i mars blev jag helt paff. Det är helt galet. Att väga 72-73 till sina 164-165 cm är fan helt okej. Men, jag vill så klart skala av ännu mer. Jag fortsätter på samma spår. För det verkar funka fint.

Frågor på det? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar