torsdag 17 oktober 2013

Don't make it a duty. Make it a lifestyle.




Tisdagens middag, don't forget to eat your veggies 

Började gårdagen med en 5km PW & blodprover på sjukhuset. Sedan hem, för att göra food prep (fisk & potatis) , städa hela hemmet , göra i ordning inför gymet, skola 13-16 sedan axel/triceps pass. 


Lyckan att få träna igen, ni kanske tycker det låter konstigt, att 1vecka från träning är väl ingenting. Jo, när man tränar så ofta som jag gör, det är min livsstil & det gör mig så mycket piggare. Känslan att få pump i armarna & brännande känsla i axlarna. Haha, det är helt underbart! 






2 kommentarer:

  1. Snygga glasögon!! Var ha du hittat dem? Såna skulle jag vilja ha :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Är mina favoriter. På Specsavers Optik :)

      Radera