måndag 15 juli 2013

Att tänka tillbaka


... På att den här tiden förra året så bodde jag på sjukhus. Pendlade mellan Västerås & Akademiska. Men den största delen av min tid spenderades på Akkis då V-ås läkarna inte längre kunde hjälps mig. 

Att jag idag, har ork och energi som aldrig förr. Idag till exempel: pluggade på morgonen (gick dock inte så bra), gick prommis/tränade m. Vegas , lagade lunch åt familjen, var till Hälla shopping, sen vidare ut till Irsta, hjälpte Ulrica bygga garderober, sedan gym, hem till föräldrarna, cyklade hem, pluggat & jag är fortf. Vaken kl 22:40. Ingen nap. Jag mår hur bra som helst, eller ja precis som alla andra när man hållit igång non stop hela dagen. Säkert piggare än andra också, or so I get told anyways. 

Så här ser mina dagar ut typ. Alltid något att göra. Plugget dock ... Denna kurs är en big pain in my ass! 

Nu ska jag sova, lille valpen ska vara här, ensam med moi på morgonen. Minigrisen ska jobba imorrn igen. Övar på att de ska vara isär. 


Lax med hackad ingefära, vitlök, citronpeppar & salt. Fullkorsris. Mums!!! 


Stolt valp bär på en fin pinne efter träning.


Skogsprommisen! Det var roligt tyckte Vegas. Belöning efter träning. 


Trött liten kille! Som jag. Natti!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar