måndag 8 juli 2013

Provtagning

Spenderade över 1 h på sjukhuset imorse för min provtagning. Sen har jag skickat in en till uppgift till skolan, ätit ... Broccoli. Wow, var det allt? JA, mår illa idag. Ibland är det så ... 

Just nu ligger jag i sängen & ska ta en liten nap. Min kropp säger, stopp (!) lugna ner dig & ta en liten tupplur. 

Sen hoppas jag att jag ska känna mig piggare & vandra iväg till gymmet för träning. Det visar sig!! :)


Bästa frukosten, proteiner. Fiberhavregrun, linfrön och 3 äggvitor (1dl) ! Med frukt, bär eller lågkalori äppelmos samt kanel. Mums! :) 

1 kommentar:

  1. Hej! Jag har alla 3 sjukdomarna som du har... Skleroserande kolangit har jag bara haft 2år, ulcerös colit i 7 år och autoimmun hepatit i 17år. Men jag klarar mig hittills bra med mediciner,har inte transplanterats ännu iallafall. Jag älskar också att träna, mest att springa, men ibland mår jag så dåligt att jag ligger på soffan hela dagen och mår pyton... Din blogg ger otroligt mycket hopp om att det KAN gå bra trots allt... Tack för att den finns!

    SvaraRadera