måndag 12 augusti 2013

Akuten

O" Johanna  7 hours ago  via Mobile A morning that brings back too many bad memories "

Spenderat min dag eller ja nästan hela dagen på akuten. När jag kom till mina föräldrar idag, började känna mig dålig, vips så svimmade jag (några gånger under morgonen), kräktes, låg å gnydde / grät av magsmärta (dock inte levern). Kommer faktiskt inte ihåg så mycket alls av morgonen, inte ens hur jag kom in på akuten osv. Men hela min familj var hemma iaf. Alla blev ju så klart oroliga, och jag blev faktiskt riktigt skrajj då jag blev sämre och sämre. Hundarna, speciellt valpen blev orolig. Han och jag spoonade på badrumsgolvet ett tag. Min sötnos. 

Fick dropp på akuten, fick i mig mina mediciner 3h senare än vanligt. Sen piggnade jag till lite. Proverna såg bra ut. Men det är ju uppenbarligen något som inte stämmer. Min läkare ska ringa upp mig. Prata mer. 

Fått i mig lite yoghurt, salta kex och mineralvatten. Kom precis hem till mig så nu ska jag ta en dusch, bara jag orkar stå, annars får man väl ta till gamla tricket (den kära pallen) så man kan sitta och duscha. Jag är helt slut!! Måste få bort sjukhuslukten och så mycket jag svettades i förmiddags så behövs det. 

Typiskt också att jag måste dela mediciner ikväll, bäst att jag gör det på en gång. För sen kommer jag nog däcka. Då blir det som vanligt, alarm för kvälls med. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar