lördag 31 augusti 2013

Det läker fint !


Han kapade som sagt bort mitt gamla ärr så att jag har ett nu ist. För 3in1. Tummen upp.

Plasten är borta. Har det bara en kortis när jag duschar, för jag har fått två sår sv plasten & det läker mkt fortare om det får lufta. Det är i princip helt läkt redan. Känns skönt!! Men idag gör det ganska ont "inuti" om ni förstår. Börjar få lite blåmärken också. Men det är bara att bita ihop & försöka komma ihåg att inte använda armen allt för mkt, men idag säger den ifrån på en gång. 

Lite smärta har ingen dött av. Om det skulle vara så, skulle jag ha varit död för länge sen. För så ont jag hade förra året , nej. I wouldn't wish that on my worst enemy. 

Trevlig lördag gott folk! Jag ska spendera min med fina Nicole :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar