måndag 26 augusti 2013

Levern - ur picking a fight with the wrong girl

Tror min lever är sugen på ett slagsmål. He/she is picking a fight. Eller så är den sur, av någon konstig anledning. 

Alla levervärden var lite förhöjda idag. Trodde det var slut på det här. Att det bara skulle vara bra from now on. Men icke. Så leverprover om 2 veckor igen sen alla vanliga om 4. 

Det är troligtvis ingenting. Men man vet aldrig.  Det stör mig i vilket fall, att de inte kan hålla sig inom det normala. 

Slutat med alla proteinshakes, gett bort det. Tar inga risker. Även om det funkat bra hittills så vet man ju inte. Så nu måste jag lära mig att äta mer mat helt enkelt. Blir att köpa kvarg imorrn & protein mjölk imorrn etc. 

Jag och vovvarna sov 2h imorse, så här skulle minigrisen sova. Blev lite trångt på kudden men mysigt tyckte hon.


Detta kan förklara  varför jag varit så fruktansvärt trött / seg den senaste veckan. Även om jag inte borde känna av något då de är så pass lite förhöjda mot vad de tidigare har varit. 


Hälsningar biff Johanna (jokes .. Men börjar hända lite iaf). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar