torsdag 29 augusti 2013

Röd & kliar satan


Reagerar fortf. på plasten. Sjukt irriterade. Röd och kliar satan. Brukar använda IV3000 (tips för er som är känsliga!) men de hade inte kärlmott. är dock inte förvånad. De brukade personalen få jaga efter typ. Paket bara åt mig gör de gick ju åt som smör i solsken typ. Men jag ska låta det var fritt här hemma från och med i helgen, dock inte när jag har vovv här. Vill inte få in nå skräp.

Annars känns det fint och ser vääldigt fint ut. Gör bara ont om jag kmr åt eller försöker sträcka på armen uppåt el glömmer bort & lyfter något. Man får ju vara lite försiktigt. Vill inte att det ska gå upp och bli fult.

Rastlös som jag är så gick jag och minigrisen en PW ikväll. Riktigt härligt. Hon sover som en lite stock & jag ska snart göra henne sällskap Zzz 


Mina älsklingar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar