fredag 2 augusti 2013

Dumma dej!

Fosterställning i soffan. Jävla mag helvete. 



Jag är sååå säker på att jag har magsår eller liknande. Känns precis som förr, i början när jag blev sjuk. 

Det känns iaf lite bättre nu. Men ska ändå prata med min läkare senare under dagen. 

Uppdatering: mådde "normalt" igen vid lunch. Pratat med läkaren och ska ta Novalucol, som jag haft tidigare när jag känner att jag börjar få ont. Ibland har jag bara lite ont, men dagar som denna gör så fruktansvärt ont, jag vill kräkas och känner mig svimfärdig. Antagligen är det galla eller så som smiter upp till magsäcken som tidigare. No biggie dock. Men så obehagligt och störande när man får så ont. Skönt i alla fall att jag vet att det brukar gå över efter några timmar. 

1 kommentar:

  1. kanske är något med pankreas? Men den har du säkert kollat förut.

    / nicklas

    SvaraRadera