torsdag 8 augusti 2013

#girlswithmuscles



Så skönt att se att träningen tar.Man blir så peppad att fortsätta, lägga i en växel till och bara köra!  Idag blir det kötta biceps, rygg & mage. Men först blir det en tur ner på stan med A :) Sen trampa till gymmet i regnet. 

Jätte viktigt att träna magmusklerna efter transplantation. Har starkare abs nu än tidigare. Hur galet är inte det?? :) Drygt bara att jag har svårt att spänna högra sidan i vissa övningar då jag fortf. saknar känsel. 






193kg vadpress, 40kg mer än sist. Känns bättre å bättre i ryggen ! :) Testa lite mer vikt nästa benpass :) Vi körde så U seriöst trillade i backen. Får jobba lite på balansen tror jag ;) 


Breda axlar, öh va? Nerååå ;)  Kilade ut på en spontan motorcykeltur mitt i natta & 
det blev ett dopp i Mälaren. Jag kan säga det tusen gånger men älskar att vara frisk och back to normal. Eller va, normal? Aldrig mått så bra. Detta är mitt nya "normal". 

1 kommentar:

  1. Det stärker mig att läsa om hur pigg du verkar må nu efter transplantationen. Det ger mig hopp om framtiden i detta elände. :)

    SvaraRadera