onsdag 21 augusti 2013

Inte alltid på topp

Oftast så känns allt så jäkla bra. Livet rullar på. Man är glad, pigg, frisk och mår bra. Samtidigt kan allt kännas så förbannat tungt. Ibland hamnar man i en svacka helt enkelt. Vi alla har dem. Hatar mina. De kmr inte ofta. Försöker att inte grubbla på saker & ting. Ta allt med en klackspark. Men just nu känner jag mig bara så less. På allt, alla ... Allt möjligt. 

Jag är starkare, mer vältränad, friskare, mer energi, glad, nöjd ned livet och lyckligare än jag någonsin har varit. Ändå så känner jag mig inte nöjd. Jag köttar på med träningen. Det är en stor del av mitt liv som ni hajar. Ändå har jag en period nu när jag känner mig fetare, svagare & helt enkelt lågt ifrån nöjd. Fastän jag vet att innerst inne är det tvärtom. 

Nej, ta och tagga till lite kanske. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar