torsdag 18 april 2013

Stupid tummy & stupid rain

Min mage säger nej till hembakat bröd. Det som är så gott! Nu är det bara finncrisp som funkar. Det får duga. Nyttigast också, så kanske är lika bra. Men grymt tråkigt. Har fortf. min UC som brukar vara under kontroll, men jag kan ha riktigt dåliga dagar. En bråkig mage är aldrig roligt. 

Vaknar till ljuder av regn. Ah, skit kul verkligen ... varken jag eller mini vill bege oss ut. På med regnjackorna och släpa sig ut! Detta gjorde mig inte piggare precis. Hela denna vecka har jag varit seg som en snigel. Även om jag höll igång hela dagen igår. Gym, simning, cykeltur och sen kilade jag över till grannen. 

Passar på att ta det lugnt med Pix, gjort klart en till uppgift till skolan så ska börja på näst sista nu för denna kurs. Hittills har det gått riktigt bra! :) Måste städa sen också. Skönt att få det gjort! Hatar när det är små skitigt och stökigt. Gör mig faktiskt lite stressad. Ikväll blir det ben och konditions träning på gymmet. Kommer se ut som en blöthund när jag kommer dit, men vad spelar det för roll. Finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar