tisdag 2 april 2013

Periodisk fasta

Först var tanken att jag typ skulle köra FF. Men har läst på mycket om Periodisk Fasta och bestämt mig för att testa på det istället. So far so good. Idag är väldigt logiskt dag 2

Det är väldigt simpelt. Jag fastar helt enkelt från 20.00 - 12.00-13.00 dagen efter. Sen får jag äta tills 20.00. Samma som tidigare gäller, inget onyttigt, snacks, fettrik kost osv. Mycket protein, grönsaker, frukt. Ska fortf. ligga på ca -500 kcal. Gäller att dricka mycket vatten, sen annan kalorifri dryck som te   m.m. är tillåtet. Inga konstigheter helt enkelt. 

Var på Maxi och handlade imorse, inget onyttigt kom med hem. Bara massa nyttigt & gott! Men ingen laktosfri kvarg, den var slut. Alla har väl storhandlat det nu inför FF. Även lite mindre matlådor kom med hem, behövdes! Pink power så klart. Nu börjar magen kurra bara för att jag börjar tänka på mat haha, dags för lite vatten! 

Nu har jag pluggat i några timmar. Ska fortsätta lite till, sen ta en frukostpaus. 

idag ser det ut så här: 
12.00 frukost
14.00 gym + lång PW 

16.00 största målet (alltid efter träning)
20.00 sista målet - lite mindre. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar