måndag 25 mars 2013

Liksom helt besatt typ

Började dagen med provtagning. Som vanligt på måndagar. Sedan traskade jag iväg till gymmet på Bellevue. Körde ben & rygg. Gick bra med fossingen. Jag är nöjd.  Handlade lite mat, typ grönt & pepsi max.  
Städat, tvättat, bakat bröd, haft A över på mat & tjejsnack. Diskat & vikt en massa tvätt. Hur kan en människa ha så mkt tvätt? För övrigt 90 % träningskläder. Konstigt? 

Okej, jag är helt besatt typ av SUITS. Typ lika bad ass som moi. 
"AMAZINGLY ENOUGH I DON'T GIVE A SHIT". 

Ska ringa Karolinska imorgon bitti. Förhoppningsvis kan de få min oro, men framför allt min frustration att försvinna. Det är liksom inte kul längre. Som att det någonsin har varit roligt med onormala provsvar? I don't think so. Nä. Men jag ska gå och lägga mig nu. Lyssna på Nashville. Tuta & kör. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar