onsdag 27 mars 2013

Helvete vad veckan går fort ...

Imoorgon är det redan Torsdag. Say whaaat. Det har varit full rulle den här veckan, kommer vara så tills på måndag. OM jag har tur. Då kanske jag kan ta en mini paus. Fast, jag gillar att hålla igång, ha mycket att göra. Många bollar i luften så att säga. Tränat typ varje dag, eller inte typ. Jag har tränat varje dag. Idag var det ben. Åh. Underbart benpass. Ökade på allt. Är mycket starkare än jag tror. Alltid  kul. Fortfarande inte bestämt mig om jag ska vila imorgon eller inte. Undrar hur gymmet har öppet under påsk ... måste ta reda på detta! 

Lite bilder från de denaste dagarna kommer här, instagram: johannaeliza. 






- trött liten snusse - prommis i Irsta idag med U - gårdagens lunch & middag (helt beroende av avokado , som att ni inte märkt det hah) - min högra vad är såå spänd. lite kramp? ba kör, kör ba. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar