söndag 31 mars 2013

Bring out the guns

Äntligen, äääntligen .. är det 1 april imorgon!
Dags att börja deffa. Oh yes. Så jag har längtat, och jag är så ruggiiigt taggad!!

VARJE DAG:timme - högintensivträning på gym. 1,5timme - cardio alt. PW
INGET godis, socker, fika, fett, proteinrik kost, mycket grönsöker osv.  alltså så kommer det vara som jag redan har kört de senaste månaderna fast nu är det oerhört strikt! håller mig fortf. borta från potatis, ris och pasta. Magen och jag mår bättre då. Inget bröd, enbart finncrisp alt. en knäckemacka för variation. Jag kommer även köra på inget kaffe, enbart te. PepsiMax enbart på helgerna, hur nu detta ska gå ... Haha.

sen minus minst 500kcal / dag.

i 1 MÅNAD 4 VECKOR .

Träning & kost den närmaste månaden kommer att vara prio nr 2. Nr 1 är självklart studierna. Men eftersom jag numera är student kan jag anpassa träning kring det. Allt annat dock kommer att hamna in the back seat. I am on a mission. 

Mitt mål är att bli deffad, få fram alla muskler jag kämpat för. Få bort fett. Skulle behöva gå ner 15 kg  men inget jag förväntar mig ska ske på 1månad precis. Men, det är en start. Jag har inte heller något mål för hur mycket jag vill gå ner på 1månad, detta är mer ett experiment för att se hur min kropp reagerar. Sen att jag ska komma in i en god rutin att inte äta socker tex. eftersom jag mår riktigt dåligt då, pga. min UC. Fet mat är redan ett big nono.

Wish me luck!

Efter 1 hel dags vila & checka in the vain på armen. Oh yeah. Kom igen. Bättre skare bli! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar