söndag 10 mars 2013

First time out and about in a loong time


Sliten brud idag? Näää inte alls va. 3½h sömn räcker väl för att man ska känna sig suuperduper pigg och ready to go? Lägg till 6h så hade jag nog inte känt mig som ett levande spöke med ett huvud som kommer att explodera any second now. WHATTHE ... Är tydligen en rookie igen, vilket jag kan erkänna, man har ju inte varit ute och röjt speciellt många gånger det senaste året. Underligt. Kanske har det liiite med åldern att göra också. Mja, inte är man lika pigg och partysugen som när man var 18 bast inte. Sen så är det verkligen skit musik inne på Å. Eller vad skriver jag, musik? Den korrekta beskrivningen skulle vara oljud.  Mitt huvud kändes som att det skulle explodera när jag väl kommit hem, så fick ta till en alvedon som hjälpmedel. Nä om man skulle ta sig i kragen och vrumma iväg till Maxi ... Spöket ger sig ut i -12  värsta sommarvärmen ju! 






- Vi slängde i oss lyxigaste partymaten, chorizohotdogs med snabbmakkisar. Inte ätit pasta på 1 månad  så det var ju roooligt. Magen tycker inte att det är lika roligt dock.
 - Fick inga kort på resten, det var något trist. Another time. Hade så jäkla kul iaf! Saknar Stockholmaren så aaalltid extra kul att gå ut när han är med! Yäpp. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar